10 niedorzecznych sytuacji, które pozbawią Cię wiary w rozum współczesnego człowieka.

Jak często zdarza Ci się natrafić w Internecie na tak absurdalne treści, że musisz przeczytać je ponownie, by w pełni uwierzyć w ich prawdziwość? Prawdopodobnie zbyt często. Użytkownicy serwisów społecznościowych nagminnie korzystają z możliwości wyrażenia myśli w sytuacjach, w których najzwyczajniej powinni powstrzymać się od udostępniania swoich bezsensownych opinii. Przedstawiamy zbiór najbardziej irracjonalnych zrzutów ekranu, jakie stworzono w ostatnim czasie w celu uwiecznienia wybitnie niedorzecznych sytuacji.

1.

„- Ateiści, jeżeli Bóg nie istnieje, to jak wytłumaczycie chodzenie po wodzie? Potraficie chodzić po wodzie jak Jezus?
– Tak.
– Pokaż mi filmik, na którym chodzisz po wodzie.
– Nie muszę. Potrzebujesz tylko wiary w to, że potrafię.”

2.

„- Zamierzam stworzyć wątek o dziwactwach Brytyjczyków. Używacie stopni Celsjusza do określania temperatury – kto, do cholery, używa Celsjusza?
– Ok, ale…
(…)”

Reklama

3.

„- Facebook właśnie zainspirował się Obamą i zaczął akceptować gejowskie reklamy…
– Wydaje mi się, że reklamy wyświetlane są na postawie haseł wpisywanych w wyszukiwarce.”

4.

„- To było dziwne. Dzięki, Eva, mam nadzieję, że te są w porządku?
– Susan, wyglądasz bardzo ładnie, ale potrzebuję zdjęć twojego samochodu.”

5.

„Agentka TSA (sprawdzając mój dowód): Hawk, tak jak skater Tony Hawk?
Ja: Dokładnie.
Ona: Super! Ciekawe, co on teraz robi.
Ja: To.”

6.

Reklama

7.

„Pewnej kobiecie miał uciec pociąg, więc w akcie desperacji rzuciła swoją torbę, by zatrzasnęły się na niej drzwi. Torba jest w pociągu. Ona nie.”

8.

„(…) Tom McEldroon, który prosił o anonimowość…”

9.

„- Nie jestem cholerną taksówką. Jeżeli chcesz podwózki, oczekuję pieniędzy.
– To właśnie czyni cię taksówką.”

10.

„- W końcu otrzymałam kartę kredytową, kocham ten niebieski kolor!
(…)
– Mój kod to 388, dlaczego wszyscy o to pytają?
(…)
– Musiałam anulować starą kartę. Najwyraźniej używał jej ktoś inny… w każdym razie nowa też jest urocza!”

Reklama
Chcesz więcej?