Czarnoskóra modelka odtwarza słynne kampanie reklamowe, sygnalizując problem nierówności.

Deddeh Howard to liberyjska modelka mieszkająca w Los Angeles, która podjęła się misji uświadomienia światu braku różnorodności w świecie mody. Black Mirror to projekt ukazujący niesprawiedliwość ostatnich kampanii reklamowych najsłynniejszych domów mody, które całkowicie pomijają w swoich reklamach piękno czarnoskórych modelek. Howard wielokrotnie spotkała się z sytuacją, w której poszukiwanie pracy w agencji kończyło się jedynie przyrównaniem jej do innych czarnoskórych modelek, stanowiących zdecydowaną mniejszość zatrudnionych kobiet. Misja zasygnalizowania światu potrzeby wprowadzenia różnorodności zaowocowała serią fotografii odtwarzających zdjęcia powstałe w ramach kampanii reklamowych najbardziej znanych domów mody na świecie.

1. Chanel

2. Victoria’s Secret

3. David Yurman

4. Vivara

5. Guess

6. Calvin Klein

Reklama

7. Dolce & Gabbana

8. Gucci

9. Louis Vuitton

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu