Japoński artysta zamienia opakowanie produktów w sztukę, a wyniki są niesamowite!

Dobrze wiedzieć, że są ludzie, którzy prawie zawsze tworzą treści, które przedstawiają inteligencję, kreatywność i jest to dowód, że wyobraźnia nie ma granic. W tym artykule przyjrzymy się pracy japońskiego artysty o imieniu Haruki, któremu udaje się stworzyć sztukę za pomocą materiałów, które nie zmarnują się.

Wraz ze wzrostem ilości odpadów wyrzucanych każdego dnia musimy stale wymyślać pomysłowe sposoby zwalczania tego problemu, który sami stworzyliśmy, niszcząc środowisk. Ponad 2000 składowisk jest otwartych w Stanach Zjednoczonych, a około dziewięciu dziesiątych odpadów nie jest poddawanych recyklingowi. Sytuacja jest tragiczna, ale czy to oznacza, że ​​ten ostry problem można rozwiązać tylko za pomocą zaawansowanych technologii? Niekoniecznie! Liczy się każdy wysiłek na rzecz bardziej ekologicznej przyszłości, nawet jeśli są one na małą skalę, jak upcycling używanych opakowań w miniaturowych dziełach sztuki.

Haruki-‚sensei ‚jest naprawdę mistrzem swojego rzemiosła. Jego prace są nie tylko inspirujące, ale rzeźby nie są przypadkowe! Wygląda na to, że artysta patrzy prosto w „rdzeń” nieużytecznego opakowania i wyciąga coś spektakularnego – czy to postać, budynek, czy coś pomiędzy. Wszystko, co pozostało do zrobienia, to cięcie, cięcie i cięcie, a następnie składanie.

Słowa, które są używane do opisania tego typu sztuki to „Kirie” i „Kirigami”, co oznacza sztukę cięcia papieru. Kirigami jest formą sztuki papierowej i nie tak odległym kuzynem origami. Nazwa pochodzi od japońskich słów „kiru” (do cięcia) i „kami” (papier). Jednak kirigami nie polega wyłącznie na składaniu, jak w przypadku origami. Zamiast tego ci praktykujący kirigami chętnie stosują zarówno fałdowanie, jak i umiejętne cięcie papieru. Inną rzeczą wartą odnotowania jest to, że zazwyczaj kirigami nie jest znane z używania kleju (choć zdarzają się wyjątki).

Początkowo Kirie bardziej kojarzy się z tradycyjną sztuką japońską, ale Haruki zręcznie dostosował tę sztukę na swój sposób, pokazując silną skłonność do stylu pop. Jesteśmy pewni, że po obejrzeniu dzieł tego artysty nie będziecie mogli patrzeć na opakowanie w ten sam sposób!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Reklama

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu