Modelka plus size skrytykowana za sportowe zdjęcia. Do akcji wkroczyła reklamowana przez nią marka.

Niezależnie od tego, ile starań wkładamy w propagowanie bardziej elastycznego postrzegania świata mody i próbę otwarcia wybiegów dla kobiet wszelkich kształtów i rozmiarów, ten temat wciąż budzi w mediach wiele kontrowersji. Szczególnie w kwestii sportu. Na przekór krytycznym reakcjom internautów, marki Academy Sports i Outdoors zdecydowały się wybrać na swoją nową twarz znaną z Instagrama fotomodelkę plus size, Annę O’Brien. Kobieta przez lata zmagała się z problemem znalezienia stroju do ćwiczeń w swoim rozmiarze, dlatego z entuzjazmem przystąpiła do projektu reklamowania nowej sportowej kolekcji. Kiedy tylko pod zdjęciami Anny zaczęły pojawiać się krytyczne komentarze, do akcji natychmiast wkraczali specjaliści od mediów społecznościowych z Academy Sports. Nawet jeżeli nie uda im się uciszyć choć na chwilę wszystkich internetowych trolli, i tak poczynili już duży krok w stronę ułatwienia osobom większych rozmiarów podejmowania aktywności fizycznej. Ta akcja bez wątpienia idzie w dobrym kierunku!

„To jest obrzydliwe. Sprawiacie, że ludzie zaczną wierzyć, że otyłość to zaleta. Powinni wstydzić się tego, że są grubi, a nie być z tego dumni”.

„Cześć, James. W Academy szczerze wierzymy, że każda kobieta ma takie samo prawo cieszyć się wysiłkiem fizycznym na świeżym powietrzu. W rezultacie staramy się reprezentować przedstawicielki różnych typów sylwetki. Każdy z nas jest inny, ale dostęp do sportu powinien być dla nas wszystkich taki sam”.

Reklama

Chcesz więcej?