Najbardziej żenujące nawyki użytkowników Spotify w 2017 roku – jeszcze lepsze niż ostatnim razem!

Spotify, jeden z najbardziej popularnych serwisów muzycznych w Europie, po raz kolejny stworzył kampanię reklamową, bazującą na najciekawszych nawykach użytkowników swojej aplikacji. 12 miesięcy śledzenia poczynań internetowych melomanów zaowocowało powstaniem serii billboardów, wystawiających nasze wstydliwe sekrety na widok publiczny. Podobnie jak w ubiegłym roku, efekty badań i niepokojące statystyki dotyczące najczęściej odtwarzanych utworów zyskały aprobatę miłośników serwisu i zachęciły do subskrypcji wielu nowych użytkowników. A oto najlepsze z tegorocznych odkryć!

„Bądź przepełniony miłością jak osoba, która dodała 48 piosenek Eda Sheerana do playlisty I Love Gingers (kocham rudzielców). Shape of You to najczęściej odtwarzany utwór wszechczasów”.

„Unikaj lekarzy, którzy dodali te piosenki do swojej operacyjnej playlisty:
– Stressed Out
– Can’t Feel My Face
– Stairway to Heaven
– Say You Won’t Let Go”.

„Zatańcz z osobą, która stworzyła playlistę zatytułowaną DADDY PENCE COME DANCE (tatku Pence, uderz w dens)”.

„Stań się znacznie mniej biegły w pożegnaniach. Too Good at Goodbyes odtworzono w Londynie 910,925 razy”.

„Zjedz wegański bekon z autorem playlisty Leftist Elitist Snowlake BBQ (lewicowy elitarysta płatek śniegu barbecue)”.

„Wykonuj ćwiczenia bardziej efektywnie niż 46 osób, które dodały Slow Hands do swojej joggingowej playlisty”.

„Zawsze miej na sobie puchówkę. Man’s Not Hot Big Shaqa odtworzono w tym roku 42,756,267 razy”.

Reklama

Chcesz więcej?