Personel restauracji Wendy’s bezbłędnie miażdży swoich antyfanów w komentarzach na Twitterze.

Sieć restauracji Wendy’s nosi swoje imię po małej, słodkiej dziewczynce, ale to tylko pozory jej niewinności. Pod szyldem z uśmiechniętą twarzyczką kryją się bezlitośni użytkownicy Twittera, którzy tylko czekają, by złośliwie odpowiedzieć na Twój niepochlebny komentarz na temat restauracji. Przedstawiamy kompilację najbardziej pomysłowych i równie brutalnych odpowiedzi na niesprawiedliwie krzywdzące komentarze swoich klientów.

„Wendy’s: Nasza wołowina jest zbyt cool, by kiedykolwiek ją mrozić.
Thuggy-D: Wasza wołowina jest mrożona i wszyscy o tym wiedzą. Wszyscy śmieją się ze sloganu ‘świeże, nie mrożone’, ok? Jesteście śmieszni.
W: Przykro nam to słyszeć. Ale nie masz racji, od momentu powstania restauracji w 1969 roku używamy wyłącznie świeżej wołowiny.
T: Czyli dostarczacie ją surową w gorącej ciężarówce?
W: Gdzie przechowuje się zimne rzeczy, które nie są zamrożone?
T: Powinniście się poddać. McDonald’s pokonuje was zaje*istym śniadankiem.
W: Nie musisz ich w to mieszać tylko dlatego, że zapomniałeś o istnieniu takiego wynalazku jak lodówka.”

„Wendy’s: Czwórka za 4 dolary: taca pełna apetycznych wspaniałości.
Burger King: 5 za 4 dolary, bo 5 jest lepsze niż 4.
Britanny: Wendy’s, czym się odegracie?
W: Jadalnym pożywieniem.”

„Mika: Wendy’s, możesz znaleźć mi najbliższą restaurację McDonald’s?
Wendy’s: (…)”

„Hexic: Mój przyjaciel chce iść do McDonald’s, co powinienem mu powiedzieć?
Wendy’s: Znajdź nowych znajomych.”

„Jason: Czekam na hejt ze strony Wendy’s.
Wendy’s: Obróć tę czapkę, nie jesteś Bartem Simpsonem i nie żyjemy już w 1997 roku.”

„Krypric tK: Nie mam w okolicy restauracji Wendy’s, co mam zrobić?
Wendy’s: Przeprowadzić się.”

„Phono: Wendy’s, wasze jedzenie to śmieci.
Wendy’s: Nie, za to twoja opinia jak najbardziej.”

„Luis Sanchez: Wendy’s, zdissujcie mnie.
Wendy’s: Poproś o to jednego ze swoich 51 followersów.
Luis: Idę do Burger Kinga.”

Reklama

Chcesz więcej?