Wyjaśnili klientom przyczynę zamknięcia restauracji – od tego czasu każdy chce skosztować ich potraw!

Bezustanna praca i brak zasłużonych wakacji to dla wielu Amerykanów smutna rzeczywistość, z którą zdołali się już pogodzić. Na szczęście istnieją jeszcze pracodawcy, którzy nie popierają podobnego stylu życia i wprowadzają w swoich firmach godne pozazdroszczenia zmiany. Pewien użytkownik serwisu Reddit opublikował zdjęcie informacji zamieszczonej na zamkniętych drzwiach Chef’s Choice Noodle Bar w Bakersfield. Tajska restauracja została zamknięta przez właściciela na 2 tygodnie – przyczyna podobnej decyzji została wyjaśniona przez zarząd w sposób, który zainspirował tysiące internautów do przemyśleń na temat swoich pracodawców. Zobacz, jak skutecznie zwrócili na siebie uwagę potencjalnych klientów!

„Restauracja zamknięta – otwieramy ponownie 4 października o 11:00.
Nasz szef kuchni pochodzi z Tajlandii i każdego roku wysyłamy go tam z powrotem, by odwiedził swoją rodzinę. Zanim dołączył do zespołu Chef’s Choice Noodle Bar, był od niej odseparowany przez 15 lat, ale odkąd jest z nami, widują się regularnie. Właśnie dlatego każdej jesieni zamykamy naszą restaurację na 2 tygodnie i dajemy mu szansę wypocząć. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapraszamy 4 października, kiedy powróci do nas odnowiony szef kuchni.
Z poważaniem,
Zarząd”

„Wyobraźcie sobie, o ile bardziej zaangażowany w pracę i produktywny jest kucharz przez 50 pozostałych tygodni w roku z powodu tego jednego gestu. Nie wspominając o pozytywnym wizerunku restauracji. Świetny wskaźnik efektywności!”

„To się dzieje w moim miasteczku. Byłem tam wiele razy, mają świetne jedzenie! Jeżeli kiedykolwiek odwiedzicie Bakersfield w Kalifornii, koniecznie zajrzyjcie!”

„Zjadłbym tam choćby dlatego, że tak troszczą się o swoich pracowników.”

Reklama

Chcesz więcej?