Zabawki otrzymują kończyny od pluszowych dawców, edukując dzieci w zakresie transplantacji.

Second Life Toys to japońska inicjatywa na rzecz edukacji najmłodszych. Sprytna kampania reklamowa skutecznie przyciągnęła uwagę dzieci dzięki zainicjowaniu akcji naprawy starych, wysłużonych zabawek z pomocą pluszowych dawców kończyn. Od tej pory wszelkie niechciane zabawki mają okazję przyczynić się do podarowania nowej świetności zniszczonym pluszakom. Każdy „dawca” otrzymuje list z podziękowaniami od właściciela swojego „biorcy”. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości już od najmłodszych lat – obecnie w Japonii na przeszczep oczekuje ok. 14 tysięcy chorych. Na szczęście akcja zainteresowała już wiele osób, a jej popularność wciąż rośnie!

(noga dawcy)

Biorca (zniszczony) + Dawca (zabawka, którą nikt nie będzie się już bawił)

(ogon wiewiórki)

(skrzydło smoka)

(ręka małpy)

(ucho jelenia)

(noga niedźwiedzia)

„Dziękuję! Pan Żyrafa znów czuje się dobrze!”

Reklama

Chcesz więcej?