Kategorie: Rozrywka

10 logotypów firm, przedstawionych pod wpływem działania własnych produktów.

Włoski projektant Marco Schembri stworzył serię grafik, ukazujących logotypy znanych na całym świecie marek po zastosowaniu firmowych produktów. Logo McDonald’s przybrało na wadze pod wpływem nadmiernego spożywania burgerów, Gillette przecięło się swoim ostrzem, natomiast Absolut stał się nieco niewyraźny, prawdopodobnie po kilku kieliszkach.
Oprócz tworzenia parodii logotypów, Schembri zajmuje się także projektowaniem wnętrz i stron internetowych oraz grafiką 3D.

1. McDonald’s

2. Absolut

3. Starbucks

4. Nestle

5. Red Bull

6. Durex

7. Gillette

8. Nutella

9. Zippo

10. Braun

Reklama
Share

Najnowsze

23 ujmujące ujęcia z Google Street View, które pokażą Ci Polskę

Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…

14 godzin temu

22 zmiany w życiu, które następują po przygarnięciu zwierzaka

Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…

15 godzin temu

Japoński artysta kulinarny: 11 najsłodszych dzieł

Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…

15 godzin temu

38 razy, gdy psy zasłużyły na najlepsze domki i ludzie podjęli wyzwanie

Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…

16 godzin temu

50 pełnych sarkazmu komiksów

Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…

16 godzin temu

38 tatuażowych wpadek, które dowodzą, że nie każdy pomysł nadaje się na skórę

Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…

16 godzin temu