Kategorie: Rozrywka

10 logotypów firm, przedstawionych pod wpływem działania własnych produktów.

Włoski projektant Marco Schembri stworzył serię grafik, ukazujących logotypy znanych na całym świecie marek po zastosowaniu firmowych produktów. Logo McDonald’s przybrało na wadze pod wpływem nadmiernego spożywania burgerów, Gillette przecięło się swoim ostrzem, natomiast Absolut stał się nieco niewyraźny, prawdopodobnie po kilku kieliszkach.
Oprócz tworzenia parodii logotypów, Schembri zajmuje się także projektowaniem wnętrz i stron internetowych oraz grafiką 3D.

1. McDonald’s

2. Absolut

3. Starbucks

4. Nestle

5. Red Bull

6. Durex

7. Gillette

8. Nutella

9. Zippo

10. Braun

Reklama
Share

Najnowsze

Lizzo chwali się ogromną przemianą, ale fani są zaniepokojeni!

Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że ​​internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…

2 godziny temu

„Co się z nim stało?!” – Tom Cruise wygląda zupełnie inaczej!

Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…

2 godziny temu

30 zdjęcia opuszczonych autobusów, które miały być używane w irlandzkim muzeum!

"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…

15 godzin temu

30 ilustracji eksplorujących niszczycielski wpływ huraganu Helene!

Huragan Helene był niszczycielski dla wielu ludzi i wszyscy radzili sobie z nim inaczej.

16 godzin temu

20 zdjęć potwierdzających, że amatorzy nie powinni robić remontów!

Wiele dzisiejszych poradników remontowych przekonało nas, że remont w naszych domach lub mieszkaniach jest łatwą…

22 godziny temu

„Zrobił coś ze swoją twarzą!” – Keanu Reeves wywołuje poruszenie!

Keanu Reeves i Alexandra Grant przyciągnęli wzrok na premierze filmu "Sonic 3: Szybki jak błyskawica".

22 godziny temu