
Włoski projektant Marco Schembri stworzył serię grafik, ukazujących logotypy znanych na całym świecie marek po zastosowaniu firmowych produktów. Logo McDonald’s przybrało na wadze pod wpływem nadmiernego spożywania burgerów, Gillette przecięło się swoim ostrzem, natomiast Absolut stał się nieco niewyraźny, prawdopodobnie po kilku kieliszkach.
Oprócz tworzenia parodii logotypów, Schembri zajmuje się także projektowaniem wnętrz i stron internetowych oraz grafiką 3D.
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…
Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…
Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…
Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…
Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…
Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…