Kategorie: Rozrywka

10 logotypów firm, przedstawionych pod wpływem działania własnych produktów.

Włoski projektant Marco Schembri stworzył serię grafik, ukazujących logotypy znanych na całym świecie marek po zastosowaniu firmowych produktów. Logo McDonald’s przybrało na wadze pod wpływem nadmiernego spożywania burgerów, Gillette przecięło się swoim ostrzem, natomiast Absolut stał się nieco niewyraźny, prawdopodobnie po kilku kieliszkach.
Oprócz tworzenia parodii logotypów, Schembri zajmuje się także projektowaniem wnętrz i stron internetowych oraz grafiką 3D.

1. McDonald’s

2. Absolut

3. Starbucks

4. Nestle

5. Red Bull

6. Durex

7. Gillette

8. Nutella

9. Zippo

10. Braun

Reklama
Share

Najnowsze

Lizzo chwali się ogromną przemianą, ale fani są zaniepokojeni!

Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że ​​internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…

4 godziny temu

15 pomysłów na prezent dla miłośników zwierząt!

Mamy nadzieję, że znajdziesz idealne prezenty dla siebie i swoich przyjaciół na naszej liście.

5 godzin temu

„Co się z nim stało?!” – Tom Cruise wygląda zupełnie inaczej!

Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…

5 godzin temu

30 zdjęcia opuszczonych autobusów, które miały być używane w irlandzkim muzeum!

"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…

22 godziny temu

30 ilustracji eksplorujących niszczycielski wpływ huraganu Helene!

Huragan Helene był niszczycielski dla wielu ludzi i wszyscy radzili sobie z nim inaczej.

22 godziny temu

20 zdjęć potwierdzających, że amatorzy nie powinni robić remontów!

Wiele dzisiejszych poradników remontowych przekonało nas, że remont w naszych domach lub mieszkaniach jest łatwą…

1 dzień temu