Włoski projektant Marco Schembri stworzył serię grafik, ukazujących logotypy znanych na całym świecie marek po zastosowaniu firmowych produktów. Logo McDonald’s przybrało na wadze pod wpływem nadmiernego spożywania burgerów, Gillette przecięło się swoim ostrzem, natomiast Absolut stał się nieco niewyraźny, prawdopodobnie po kilku kieliszkach.
Oprócz tworzenia parodii logotypów, Schembri zajmuje się także projektowaniem wnętrz i stron internetowych oraz grafiką 3D.
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…