Kategorie: Rozrywka

10 logotypów firm, przedstawionych pod wpływem działania własnych produktów.

Włoski projektant Marco Schembri stworzył serię grafik, ukazujących logotypy znanych na całym świecie marek po zastosowaniu firmowych produktów. Logo McDonald’s przybrało na wadze pod wpływem nadmiernego spożywania burgerów, Gillette przecięło się swoim ostrzem, natomiast Absolut stał się nieco niewyraźny, prawdopodobnie po kilku kieliszkach.
Oprócz tworzenia parodii logotypów, Schembri zajmuje się także projektowaniem wnętrz i stron internetowych oraz grafiką 3D.

1. McDonald’s

2. Absolut

3. Starbucks

4. Nestle

5. Red Bull

6. Durex

7. Gillette

8. Nutella

9. Zippo

10. Braun

Reklama
Share

Najnowsze

Córkę Reese Witherspoon okrzyknięto jednocześnie zbyt grubą izbyt szczupłą!

Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…

19 godzin temu

15 zdjęć wyjątkowo mrocznych stworzeń, które najprawdopodobniej słuchają metalu.

Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!

19 godzin temu

Rolnik na TikToku wyjaśnia, dlaczego nie należy się spieszyć z wyrzucaniem jedzenia!

Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…

19 godzin temu

Jennifer Lopez ostro skrytykowana za „niegrzeczną” odpowiedź na pytanie gościa na czerwonym dywanie!

W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…

1 dzień temu

Obrazy olejne przedstawiające jak ludzie z wadą wzroku widzą świat, gdy zdejmują okulary!

Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…

1 dzień temu

20 zdjęć, które dowodzą, że zwierzęta i ludzie są nierozłączni!

Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…

2 dni temu