
Wielkie przedsiębiorstwa co roku inwestują miliony, by zapełnić swoimi logotypami każdą możliwą powierzchnię, a także niewielką przestrzeń w naszych głowach, odpowiedzialną za ich rozpoznawalność. Jakie efekty odnoszą w rzeczywistości? Firma Signs.com przeprowadziła interesujący eksperyment, prosząc 156 Amerykanów w wieku 20-70 lat o narysowanie 10 logotypów znanych firm – nie otrzymali przy tym żadnych wskazówek, a bazować mogli jedynie na swojej pamięci. Efekty ich pracy zostały posegregowane według dokładności odwzorowania logo. Zobacz, jak postrzegane są znaki rozpoznawcze wielkich przedsiębiorstw i od czego zależy ich faktyczna skuteczność.
Utrzymanie tej samej bliskiej przyjaźni przez dekady to prawdziwe szczęście. Przyjaźń wymaga zaangażowania obu stron…
Wyobraź sobie najbardziej efektowny wizualnie tort, jaki kiedykolwiek widziałeś — z wesela, 50. urodzin czy…
Zbliża się sezon fajerwerków dla nas to często tylko głośne trzaski, które przeszkadzają w spaniu,…
Pomysł, który rozjaśnił lockdown Na całym świecie osoby mieszkające w domach opieki oraz ich opiekunowie…
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…