Wielkie przedsiębiorstwa co roku inwestują miliony, by zapełnić swoimi logotypami każdą możliwą powierzchnię, a także niewielką przestrzeń w naszych głowach, odpowiedzialną za ich rozpoznawalność. Jakie efekty odnoszą w rzeczywistości? Firma Signs.com przeprowadziła interesujący eksperyment, prosząc 156 Amerykanów w wieku 20-70 lat o narysowanie 10 logotypów znanych firm – nie otrzymali przy tym żadnych wskazówek, a bazować mogli jedynie na swojej pamięci. Efekty ich pracy zostały posegregowane według dokładności odwzorowania logo. Zobacz, jak postrzegane są znaki rozpoznawcze wielkich przedsiębiorstw i od czego zależy ich faktyczna skuteczność.
Świece kiedyś były dość proste. Podstawowy zapach wanilii, może „świeże płótno”, jeśli czułeś się odważny…
Tworzenie iluzji za pomocą fotografii nie oznacza, że musisz edytować zdjęcie, aby wyglądało wyjątkowo.
Amy Schumer niedawno podzieliła się informacją, że być może nie odkryłaby poważnego problemu zdrowotnego, gdyby…
Niektórzy czworonożni przyjaciele po prostu nie wierzą w koncepcję przestrzeni osobistej.
Stare zdjęcia niewątpliwie mają w sobie coś fajnego, co jest tak widoczne, że niektórzy ludzie…
Jordan Robins jest fotografem oceanicznym z imponującą kolekcją zdjęć życia morskiego.