Kategorie: Rozrywka

10 znanych firm i próba odtworzenia ich logotypów z pamięci. Efekty są niesamowite!

Wielkie przedsiębiorstwa co roku inwestują miliony, by zapełnić swoimi logotypami każdą możliwą powierzchnię, a także niewielką przestrzeń w naszych głowach, odpowiedzialną za ich rozpoznawalność. Jakie efekty odnoszą w rzeczywistości? Firma Signs.com przeprowadziła interesujący eksperyment, prosząc 156 Amerykanów w wieku 20-70 lat o narysowanie 10 logotypów znanych firm – nie otrzymali przy tym żadnych wskazówek, a bazować mogli jedynie na swojej pamięci. Efekty ich pracy zostały posegregowane według dokładności odwzorowania logo. Zobacz, jak postrzegane są znaki rozpoznawcze wielkich przedsiębiorstw i od czego zależy ich faktyczna skuteczność.

Reklama
Share

Najnowsze

Madonna pokazuje swoje nowe zęby, a ludzie zauważają to samo!

Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…

4 godziny temu

Para z dzieciństwa spotkała się ponownie po 85 latach dzięki zdjęciu szkolnemu!

Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…

4 godziny temu

30 zabawnych, bliskich i żywych ilustracji autorstwa Marii Jesús Contreras!

Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…

11 godzin temu

30 osób rywalizujących o tytuł „najgorszego dnia w życiu”!

Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…

11 godzin temu

Rzadko widywany syn Matthew McConaugheya zachwyca na czerwonym dywanie!

​Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…

19 godzin temu

22 osoby, które zobaczyły coś, co wywołało efekt WOW!

Nie każdego dnia widzimy na niebie idealne do zdjęć skupisko baniek mydlanych lub ognistą tęczę.

19 godzin temu