Wielkie przedsiębiorstwa co roku inwestują miliony, by zapełnić swoimi logotypami każdą możliwą powierzchnię, a także niewielką przestrzeń w naszych głowach, odpowiedzialną za ich rozpoznawalność. Jakie efekty odnoszą w rzeczywistości? Firma Signs.com przeprowadziła interesujący eksperyment, prosząc 156 Amerykanów w wieku 20-70 lat o narysowanie 10 logotypów znanych firm – nie otrzymali przy tym żadnych wskazówek, a bazować mogli jedynie na swojej pamięci. Efekty ich pracy zostały posegregowane według dokładności odwzorowania logo. Zobacz, jak postrzegane są znaki rozpoznawcze wielkich przedsiębiorstw i od czego zależy ich faktyczna skuteczność.
Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…
Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…
Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…
Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…
Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…
Nie każdego dnia widzimy na niebie idealne do zdjęć skupisko baniek mydlanych lub ognistą tęczę.