Wielkie przedsiębiorstwa co roku inwestują miliony, by zapełnić swoimi logotypami każdą możliwą powierzchnię, a także niewielką przestrzeń w naszych głowach, odpowiedzialną za ich rozpoznawalność. Jakie efekty odnoszą w rzeczywistości? Firma Signs.com przeprowadziła interesujący eksperyment, prosząc 156 Amerykanów w wieku 20-70 lat o narysowanie 10 logotypów znanych firm – nie otrzymali przy tym żadnych wskazówek, a bazować mogli jedynie na swojej pamięci. Efekty ich pracy zostały posegregowane według dokładności odwzorowania logo. Zobacz, jak postrzegane są znaki rozpoznawcze wielkich przedsiębiorstw i od czego zależy ich faktyczna skuteczność.
Konkurs Fine Art Photography Awards 2025 właśnie przyniósł wizualną bombę, a te zwycięskie zdjęcia natury…
Przewiń w dół, aby odkryć ich fascynujące znaleziska — możesz być zaskoczony tym, co kryje…
Pierwszy oficjalny portret króla Charlesa III wywołał ostrą debatę, a krytycy byli podzieleni co do…
Zwierzęta łatwo mogą się do nas przywiązać, zwłaszcza gdy mieszkamy razem pod jednym dachem i…
Nie często przeglądamy stare albumy ze zdjęciami, ale można w nich znaleźć wiele cennych momentów.
Rusztowania bambusowe to niezwykła cecha tradycji budowlanej Hongkongu, szczególnie w przypadku renowacji w gęsto zaludnionych…