Wielkie przedsiębiorstwa co roku inwestują miliony, by zapełnić swoimi logotypami każdą możliwą powierzchnię, a także niewielką przestrzeń w naszych głowach, odpowiedzialną za ich rozpoznawalność. Jakie efekty odnoszą w rzeczywistości? Firma Signs.com przeprowadziła interesujący eksperyment, prosząc 156 Amerykanów w wieku 20-70 lat o narysowanie 10 logotypów znanych firm – nie otrzymali przy tym żadnych wskazówek, a bazować mogli jedynie na swojej pamięci. Efekty ich pracy zostały posegregowane według dokładności odwzorowania logo. Zobacz, jak postrzegane są znaki rozpoznawcze wielkich przedsiębiorstw i od czego zależy ich faktyczna skuteczność.
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…
Jest tyle dziwnych rzeczy, które pojawiają się wszędzie wokół nas i dla wielu z nich…
Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…
Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…
Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.
Nicole Kidman emanowała elegancją i blaskiem, gdy we wtorek wieczorem uczestniczyła w gali GQ Men…