Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.
Przy całej konkurencji w branży restauracyjnej nie jest zaskoczeniem, że niektóre instytucje chcą wyróżniać się…
Poznaj Alexa Ugalka, fotografa przyrody, którego obiektyw uwiecznia hipnotyzujący świat zwierząt w ich naturalnym środowisku.
Nicole Kidman po raz kolejny zwróciła na siebie uwagę swoją najnowszą stylizacją z czerwonego dywanu.…
Istnieje opinia, że koty, w przeciwieństwie do swojego wroga, psa, nie są zbyt mądre. Znaleźliśmy…
Poznaj Coopera, przyjaznego foxhounda amerykańskiego ze specjalną chorobą zwaną zespołem krótkiego kręgosłupa. Dzięki temu wyjątkowemu…
Leigh Horwood jest fotografem zwierząt domowych z Brisbane w Australii i jest naprawdę szczęśliwy, że…