Kategorie: Rozrywka

12 marek, które doprowadziły klientów do szału przez zwodniczy design swoich produktów.

Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Reklama
Share
Tagi: designEmocje

Najnowsze

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

7 godzin temu

Ludzie Uchwycili Pierwsze Święta Swoich Kotów – 50 Zdjęć, Które Rozpuszczą Ci Serce

Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…

8 godzin temu

Internauci dzielą się najzabawniejszymi szyldami, jakie widzieli

Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…

10 godzin temu

50 najbardziej rozczulających zdjęć przygarniętych zwierząt

To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…

11 godzin temu

21 szefów kuchni opowiada, co sprawiło, że na zawsze porzucili pracę w gastronomii

Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…

12 godzin temu

18 plakatów filmowych, które wyglądają podejrzanie podobnie

Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…

1 dzień temu