Nauczyliśmy się już rozróżniać fikcję od rzeczywistości i nie wierzymy we wszystkie spoty reklamowe, w których producenci próbują przekonać nas do zakupu swoich produktów. Ale treść wizualna wciąż wpływa na nasz mózg. Kiedy widzimy świeżo zrobionego burgera na ekranie, zaczynamy czuć się głodni, parujący kubek kawy sprawia, że prawie „czujemy” zapach świeżo parzonej kawy, a wspaniałe włosy w reklamie szamponu natychmiast wywołują zazdrość.
Zebraliśmy najpopularniejsze sztuczki reklamowe, które mogą oszukać nawet najbardziej sceptycznych odbiorców.
Potrafią nalewać napoje.
Wiedzą, jak idealnie układać wielowarstwowe kanapki i desery.
Potrafią rozpylać musztardę, keczup, mleko i inne płyny.
Broda może przynosić mężczyznom wiele korzyści, w tym chronić skórę przed promieniami UV.
Jak wiele miast widzianych z lotu ptaka zdołasz rozpoznać na tych zdjęciach?
Bicie rekordów często przypomina nam młodych sportowców w kwiecie wieku. Ale czasami najbardziej niezwykłe osiągnięcia…
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.
Już w latach 2016-2017 Julia Taits przedstawiła swoje projekty fotograficzne z serii „Porcelain Beauty”, poświęcone…
Olga Sorukhanova to utalentowana fotografka, która odwiedziła Izbę Handlową, czyli CDC (Chambre du Commerce), która…