Nauczyliśmy się już rozróżniać fikcję od rzeczywistości i nie wierzymy we wszystkie spoty reklamowe, w których producenci próbują przekonać nas do zakupu swoich produktów. Ale treść wizualna wciąż wpływa na nasz mózg. Kiedy widzimy świeżo zrobionego burgera na ekranie, zaczynamy czuć się głodni, parujący kubek kawy sprawia, że prawie „czujemy” zapach świeżo parzonej kawy, a wspaniałe włosy w reklamie szamponu natychmiast wywołują zazdrość.
Zebraliśmy najpopularniejsze sztuczki reklamowe, które mogą oszukać nawet najbardziej sceptycznych odbiorców.
Potrafią nalewać napoje.
Wiedzą, jak idealnie układać wielowarstwowe kanapki i desery.
Potrafią rozpylać musztardę, keczup, mleko i inne płyny.
Być może każdy z nas natknął się kiedyś na karykaturzystów — czy to w Internecie,…
Londyńscy artyści Joseph Lattimer i Caitlin Derer ożywiają ikony popkultury, takie jak Freddie Mercury, Beatlesi…
Zły wypadek spowodował u Joe DiMeo oparzenia na 80 procentach ciała, co doprowadziło do ponad…
Wszyscy chcemy, aby nasze domy były przytulnymi miejscami.
Ujawniamy najczęstsze błędy w makijażu, które mogą potajemnie cię postarzać, nawet jeśli nie zdajesz sobie…
W sam raz na Narodowy Dzień Ciasta, obchodzony 26 listopada, mamy idealny sposób na uczczenie…