Każda firma chce sprzedawać jak najwięcej swoich produktów. Są gotowi na wiele rzeczy, aby osiągnąć ten wynik, starając się zaprezentować swoje produkty w jak najlepszym świetle. A ludzie często padają ofiarą takich sztuczek. Oczywiście konsumenci naprawdę się denerwują i dają wiele negatywnych opinii, ale wydaje się, że nie ma to żadnego efektu.
Znaleźliśmy kilka przykładów, w których producenci byli w błędzie lub nieuczciwi. Niektórzy z nich nas rozzłościli, a inni rozśmieszyli!
Sharon Osbourne niedawno udostępniła rzadkie i wzruszające zdjęcie, na którym cieszy się czasem spędzonym z…
Mimo że są w tym mistrzami, zwierzęta domowe są nie tylko dobre jako budziki. Według…
W świecie, w którym obsesją jest młodość, postarzały wygląd Firtha jest potężnym przypomnieniem: czasami czas…
Patrzenie na chmury może być relaksujące lub, w tym przypadku, zabawne, ponieważ artystka Monse Ascencio…
Wizyty u weterynarza lub groomera, podróże z punktu A do punktu B — psy również…
Emily Ratajkowski jeszcze bardziej podbiła nasze serca, dzieląc się swoim momentem „kiepskiego dnia włosów”.