Nacho Diaz jest hiszpańskim artystą, którego prace nigdy nie zawodzą i zawsze wywołują uśmiechy na twarzach odbiorców. Nie ma nikogo innego, kto widzi świat tak, jak Diaz – od łagodnej strony do mrocznej, po dziwaczne i dowcipne ilustracje, ten artysta z pewnością zauważa każdy szczegół naszego codziennego życia.
Tym razem wziął zwykłe przedmioty i stworzył ilustracje „przed i po”, które są niewiarygodnie prawdziwe. „Lubię pokazywać zwykłą codzienność na moich ilustracjach.” – powiedział Nacho. :Zacząłem od prostego pomysłu – przed i po kawie. Podobnie jak większość moich projektów. Podczas pracy nad nim szybko zrozumiałem, że jest dużo zabawy w porównaniach „przed i po” różnych kwestii naszego życia. Jeśli chodzi o sedno pomysłu, lubię szukać podobieństw między ludźmi i przedmiotami, zwierzętami i jedzeniem. Korzystając z elementów, które wszyscy znamy w sytuacjach, w których wszyscy żyjemy, myślę, że jestem w stanie nawiązać kontakt z ludźmi i sprawić, żeby się uśmiechali.”
Artysta twierdzi, że jego wolność twórcza wzrosła po zdobyciu tak dużej uwagi na mediach społecznościowych. W chwili obecnej Diaz ma ponad 100 000 obserwujących na Instagramie i według niego: „Kiedy jesteś początkującym artystą, przez większość czasu musisz dostosować się do wymagań widzów, ale mając tak wielu fanów, czuję, że jestem w stanie pracować nad pomysłami, które naprawdę lubię i myślę, że to poczucie wolności pomogło mi również poprawić jakość mojej pracy.”
Jeśli chodzi o plany na przyszłość, Diaz planuje kontynuować swoją serię „Przed i po”, a nawet opublikować ją całą w książce!
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Wszyscy to słyszeliśmy: dobrym ludziom przytrafiają się złe rzeczy.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…