Wiele lat temu po raz pierwszy spojrzeliśmy na oszałamiające zdjęcia, które Jimmy Nelson opublikował w swojej książce „Before They Pass Away”, która dała nam spojrzenie na ponad 30 znikających plemion z całego świata. Od Mongolii po Indonezję Jimmy spędził tygodnie z każdym plemieniem, aby poznać ich kulturę i uchwycić ją z jego punktu widzenia.
W 2018 roku Nelson opublikował swój drugi duży projekt pod tytułem „Homage to Humanity”. Odwiedził 34 rodzime kultury na pięciu kontynentach, powracając do swoich poprzednich podróży. Podczas gdy jego pierwsza książka była zbiorem zdjęć, tym razem fotograf zdecydował się rozwinąć i dodać notatki podróżnicze, mapy, lokalne fakty i osobiste wywiady, przesuwając ostrość swojej opowieści z przedmiotów, które przechwytuje do samej podróży.
„Kiedy miałem 17 lat, rozpocząłem podróż i nadal jest to podróż, w której jestem dzisiaj.” – powiedział Nelson. „Chodzi o ponowne połączenie i odnalezienie siebie, ubrałem to i zamaskowałem je fotografią, plemionami i rdzennymi kulturami, ale ostatecznie to bardzo osobista podróż, którą chce przeżyć.”
W swojej pracy Jimmy bada ideę ponownego połączenia się z naszymi korzeniami i naszym człowieczeństwem i wierzy, że rdzenni mieszkańcy odgrywają ważną rolę w naszym postrzeganiu nas jako istot ludzkich. Dlatego zaprasza wszystkich do przyłączenia się do globalnej dyskusji na temat tożsamości kulturowej.
W ciągu kilku tygodni Jimmy Nelson planuje wydać film zawierający 1500 fotografii, „wszystkie połączone razem w niesamowitą podróż przez kolebkę ludzkiej kultury”.
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Wszyscy to słyszeliśmy: dobrym ludziom przytrafiają się złe rzeczy.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…