23 sekrety, których nie zdradzi żaden pracownik Call Center.

1. Nieraz zdarzyło Ci się specjalnie rozłączyć z klientem i udawać, że „coś Was rozłączyło”.

2. Klienci potrafią Cię naprawdę wyprowadzić z równowagi.

3. Do perfekcji opanowałeś swój chamsko-miły głos przez telefon.

4. Czasem każesz komuś czekać strasznie długo, w nadziei, że się rozłączy.

5. Czasem podajesz ludziom nieprawdziwe informacje, tylko po to aby się nie rozłączyli.

6. Łazienka w pracy jest Twoim jedynym miejscem pocieszenia.

7. Ploteczki w pracy są najlepsze.

8. Ludzie często wyzywają Cię, że dzwonisz do nich o nieodpowiedniej godzinie.

Ale przecież to nie Ty masz nad tym kontrolę.

9. Ludzie często proszą Cię, żebyś ich wpisał na listę „nie dzwonić”.

10. Zasady pracy w call center sprawiają, że czasem czujesz się jak w liceum.

11. Czasami przełożeni nie chcą rozmawiać z poirytowanymi klientami.

Co jest denerwujące, bo wtedy musisz wymyślić sprytny sposób, aby pozbyć się tej wściekłej osoby z linii.

12. W Twoim głosie musi brzmieć pewność siebie, nawet jeśli nie jesteś pewien tego co właśnie mówisz.

13. Pomimo tego, co czasem mówią wszyscy Ci wredni ludzie po drugiej stronie telefonu, większość ludzi w call center jest wyedukowanych.

14. Czasem trafi się miła osoba na linii i wyciśniesz z siebie ostatnie poty, tylko po to, aby jej pomóc.

15. Czasem jesteś bardzo blisko od nazwania klienta po imieniu.

Ale potem sobie przypominasz, że masz rachunki do zapłacenia…

16. Nienawidzisz kiedy ktoś mówi, żebyś zadzwonił później, a potem znowu później i znowu…

17. Wybuchasz śmiechem zaraz po tym jak zakończysz rozmowę z kimś, kto powiedział, że byłeś bardzo cierpliwy.

To nie była cierpliwość, tylko odrętwienie…

18. Czasem nie jesteś już pewien, które informacje możesz wyjawić, a których lepiej nie mówisz klientom.

19. Czasem wyciszasz klienta mówiąc, że poszukasz więcej informacji, a tak naprawdę bierzesz tylko gryza kanapki.

20. Właściwie to trzymasz mnóstwo przekąsek na swoim biurku.

21. Pytania Twoich klientów czasem są trudne, ale to źle działający sprzęt jest tym co Cię najbardziej wkurza.

22. Ciągłe sprawdzanie Twoich wyników sprawia, że chcesz krzyczeć.

23. To może być ciężka i czasami niewdzięczna praca, ale dobrze, że potrafisz trzymać swoje nerwy na wodzy… przez większość czasu.

źródło

Reklama
Share
Tagi: Emocje

Najnowsze

30 prezentów na Dzień Matki, które sprawiły, że mamy płakały ze śmiechu!

Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, a ludzie przeszukują sklepy i Internet w poszukiwaniu idealnego…

24 godziny temu

Jeśli masz zły dzień, tych 30 finalistów konkursu Comedy Pet Awards może poprawić ywój nastrój!

Kiedy czujemy się przygnębieni, nasze ukochane zwierzaki zawsze są przy nas, aby poprawić nam nastrój…

24 godziny temu

19 zwierząt, które wypełniają świat swoją miłością!

Zwierzęta zawsze miały szczególny sposób wzbogacania naszego życia swoją bezwarunkową miłością. Niezależnie od tego, czy…

24 godziny temu

Sarah Jessica Parker jest wyśmiewana przez internautów za sukienkę w kształcie klatki dla ptaków!

Sarah Jessica Parker zwróciła na siebie uwagę na Met Gali 2024 dzięki swojej przyciągającej wzrok…

24 godziny temu

Kobieta udostępnia film, na którym płacze żółtymi łzami!

Zażółcenie łez może mieć różne przyczyny, jednak należy pamiętać, że niekoniecznie oznacza to sytuację zagrażającą…

24 godziny temu

„Wolę jeść w samochodzie, niż mieć przerwę na lunch ze współpracownikami!”

Wielu pracowników ceni sobie południową przerwę. Ale dla niektórych ta przerwa nie polega tylko na…

1 dzień temu