Jeśli nie wiesz, jak golenie włosów pod pachami i nogami stało się normą, możesz winić nieustające kampanie reklamowe. Na początku XX wieku kobiety i oczywiście całe społeczeństwo nie przejmowali się włosami rosnącymi na ich ciałach. Jednak po tym, jak pojawiły się modne sukienki bez rękawów, reklamodawcy zaczęli celować w włosy kobiet pod pachami, zachęcając kobiety do ich usuwania. Następnie zrobiono to samo z włosami na nogach. W latach 50. XX wieku, po czymś, co wydawało się jedynie modą stworzoną przez irytujących reklamodawców, golenie stało się społeczną normą trwającą przez dziesięciolecia.
Jednak w dzisiejszych czasach ludzie zaczęli kwestionować długotrwały standard piękna i jego wpływ na wizerunek ciała kobiet. Podczas gdy niektórzy z nas uczestniczą tylko w dyskusjach, inne kobiety odważą się rzucić golenie i zwrócić się do mediów społecznościowych, aby pokazać, że włosy są tylko normalną i naturalną częścią ich ciała.
W 2018 r. kobieta o imieniu Laura Jackson, która miała dość społeczeństwa i mówienia jej, jak powinno wyglądać jej ciało, stworzyła kampanię „Januhairy”, która zachęca kobiety do rezygnowania z używania żyletek przez miesiąc i dzielenia się zdjęciami z postępu w mediach społecznościowych. Pomysł został przyjęty i z każdym rokiem przybywa kobiet, które biorą w nim udział.
Instagram: @januhairy
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…