Kategorie: Rozrywka

30 kreatywnych ilustracji przekształcających przedmioty codziennego użytku w coś nowego!

Kiedy dorastamy, często przyzwyczajamy się do naszego otoczenia i tracimy zainteresowanie drobnymi rzeczami w życiu. Jednak niektórzy ludzie nie wyrastają ze swoich cudownych, dziecięcych umysłów i nie dostrzegają tajemnicy w zwyczajności.

Diego Cusano, znany również jako „Fantasy Researcher”, to mieszkający we Włoszech artysta, który na nowo wyobraża sobie różne przedmioty codziennego użytku, dodając zabawny akcent. Niezależnie od tego, czy będzie to muszla ślimaka, która zmienia się w hełm, czy kurczak, który zostanie ponownie zinterpretowany jako rogi Diaboliny – Diego nadal znajduje zabawne i kreatywne sposoby na rysowanie nieoczekiwanych ilustracji.

Instagram: @diego_cusano

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Reklama
Share
Tagi: sztuka

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

32 minuty temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

2 godziny temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

22 godziny temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

23 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

24 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu