National Geographic wyrobiło sobie markę swoimi wstrząsającymi zdjęciami, więc nie było zaskoczeniem, że pobili rekord na Instagramie, jako pierwsza marka, która zdobyła 100 milionów obserwatorów (są to prawie statystyki Kim Kardashian). Aby uczcić prawdziwą modę Nat Geo, ogłosili konkurs fotograficzny na platformie udostępniania zdjęć – używając hashtagu #natgeo100contest. W 24-godzinnym oknie konkursowym czasopismo otrzymało ponad 94 000 zdjęć. Redaktorzy zdjęć i fotografowie w Nat Geo przejrzeli wpisy i zawęzili je do 10 najciekawszych zdjęć, a następnie pozwolili swoim 10 milionom osób głosować na to, kto wygra główną nagrodę.
Poniżej możesz zobaczyć nagrodzone zdjęcie konkursowe, najlepszych finalistów oraz kilka innych wspaniałych prac, które nie zdobyły uznania, ale wciąż są tak samo oszałamiające.
Bicie rekordów często przypomina nam młodych sportowców w kwiecie wieku. Ale czasami najbardziej niezwykłe osiągnięcia…
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.
Broda może przynosić mężczyznom wiele korzyści, w tym chronić skórę przed promieniami UV.
Już w latach 2016-2017 Julia Taits przedstawiła swoje projekty fotograficzne z serii „Porcelain Beauty”, poświęcone…
Olga Sorukhanova to utalentowana fotografka, która odwiedziła Izbę Handlową, czyli CDC (Chambre du Commerce), która…
Wakacje, urlop, czas wolny, to zdecydowanie zalety lata. Jednak wysokie temperatury potrafią dać w kość.…