
Istnieje dobra reklama, która przekonuje cię, że nie możesz żyć bez danego produktu lub usługi. Jest też doskonała reklama, która udowadnia, że jest to forma sztuki, podobnie jak te oszałamiające i sprytne reklamy na billboardach. A potem trafiasz na śmiesznie złą reklamę. Kiedy ją widzisz, wiesz o tym. Niezależnie od tego, czy chodzi o umieszczenie produktu, które poszło nie tak, slogan, który brzmi dziwnie, czy też ogólny projekt, który daje ludziom drugą i trzecią refleksję – są to porażki reklamy warte nagrody.
Przygotujmy się więc na zabawną przejażdżkę, która jest w zasadzie mistrzowską lekcją: „jak nie tworzyć i nie produkować reklam”!
Jeżeli wynajmowałeś kiedyś mieszkanie, wiesz, że kłopoty zaczynają się na długo przed przeprowadzką. Poszukiwania przystępnego…
Włosy jak z bajki Fryzury, które tworzy Milena (na Instagramie jako hairstylist.dream), wyglądają tak, jakby…
Kim jestem i jak pracuję Nazywam się Yahav Draizin i zawodowo zajmuję się reklamą. Szukam…
Dino Tomic, znany ze swoich tatuaży i szkiców ołówkiem, kontynuuje serię ilustracji, w których przenosi…
Zatrzymajmy się na chwilę i podziękujmy prawdziwym bohaterom społeczeństwa: nauczycielom. Ci niezłomni, napędzani kawą aniołowie…
Przedstawiliśmy już dogspotting, więc wypadało też pokazać catspotting. W końcu dlaczego wybierać tylko jedną z…