
Istnieje dobra reklama, która przekonuje cię, że nie możesz żyć bez danego produktu lub usługi. Jest też doskonała reklama, która udowadnia, że jest to forma sztuki, podobnie jak te oszałamiające i sprytne reklamy na billboardach. A potem trafiasz na śmiesznie złą reklamę. Kiedy ją widzisz, wiesz o tym. Niezależnie od tego, czy chodzi o umieszczenie produktu, które poszło nie tak, slogan, który brzmi dziwnie, czy też ogólny projekt, który daje ludziom drugą i trzecią refleksję – są to porażki reklamy warte nagrody.
Przygotujmy się więc na zabawną przejażdżkę, która jest w zasadzie mistrzowską lekcją: „jak nie tworzyć i nie produkować reklam”!
Czy zdarzyło ci się być tak zranionym przez kogoś, że nie potrafiłeś odpuścić? A może…
Kiedy zaczynałem pracę w korporacji i poszedłem na swoją pierwszą firmową imprezę, byłem w szoku.…
Wstęp Jesteśmy istotami społecznymi — potrzebujemy wspólnoty, sensu i poczucia przynależności. Niestety niektórzy wykorzystują te…
W życiu słyszymy czasem: „Masz tylko jedno życie — wykorzystaj je”. Dla wielu z nas…
Jakie pierwsze skojarzenie przychodzi ci na myśl, gdy słyszysz słowo tatuaż? Wąż? Czaszka? A może…
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…