Istnieje dobra reklama, która przekonuje cię, że nie możesz żyć bez danego produktu lub usługi. Jest też doskonała reklama, która udowadnia, że jest to forma sztuki, podobnie jak te oszałamiające i sprytne reklamy na billboardach. A potem trafiasz na śmiesznie złą reklamę. Kiedy ją widzisz, wiesz o tym. Niezależnie od tego, czy chodzi o umieszczenie produktu, które poszło nie tak, slogan, który brzmi dziwnie, czy też ogólny projekt, który daje ludziom drugą i trzecią refleksję – są to porażki reklamy warte nagrody.
Przygotujmy się więc na zabawną przejażdżkę, która jest w zasadzie mistrzowską lekcją: „jak nie tworzyć i nie produkować reklam”!
Obrazy ptaków autorstwa Pettersona Silvy są hołdem dla piękna natury.
Ponieważ rok 2024 dobiega końca, jest coś wyjątkowego w podsumowaniu roku poprzez kolekcję zdjęć zrobionych…
Marisa Tomei, lub Ciotka May, jak ją zna obecne pokolenie z trylogii "Spider-Mana", skończyła 60…
Bez względu na to, jak mija nasz dzień, zawsze jest coś, co może od razu…
Jeśli chodzi o podróże lotnicze, bezpieczeństwo jest najważniejsze. Jeśli pewne aspekty lotu wydają się dziwne,…
Podczas gdy wiele tatuaży jest odważnych i poważnych, Javier wprowadza do swoich projektów zabawny, figlarny…