
Istnieje dobra reklama, która przekonuje cię, że nie możesz żyć bez danego produktu lub usługi. Jest też doskonała reklama, która udowadnia, że jest to forma sztuki, podobnie jak te oszałamiające i sprytne reklamy na billboardach. A potem trafiasz na śmiesznie złą reklamę. Kiedy ją widzisz, wiesz o tym. Niezależnie od tego, czy chodzi o umieszczenie produktu, które poszło nie tak, slogan, który brzmi dziwnie, czy też ogólny projekt, który daje ludziom drugą i trzecią refleksję – są to porażki reklamy warte nagrody.
Przygotujmy się więc na zabawną przejażdżkę, która jest w zasadzie mistrzowską lekcją: „jak nie tworzyć i nie produkować reklam”!
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…