
„The Broke Agent” to marka medialna, która tworzy rozrywkę dla profesjonalistów z branży nieruchomości. Ale piękno tego polega na tym, że nie musisz być w branży, aby cieszyć się jej zawartością. To otworzyłoby głębszy poziom zrozumienia i uznania, ale nie jest to konieczne.
Wystarczy spojrzeć na jego projekt „Real Estate Fails”, na przykład. Pełna niedorzecznych architektonicznych i wnętrzarskich czkawek, udostępnia zdjęcia z niedorzecznej strony rynku mieszkaniowego, udowadniając, że niektórzy agenci nie mają wszystkiego pod kontrolą. Niezależnie od tego, czy dzieje się to z własnej winy, właścicieli, czy z powodu nieszczęśliwych okoliczności, istnieje wiele rzeczy, które mogą zniechęcić potencjalnych nabywców.
Instagram: @thebrokeagent
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…
Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…
Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…
To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…
Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…
Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…