„The Broke Agent” to marka medialna, która tworzy rozrywkę dla profesjonalistów z branży nieruchomości. Ale piękno tego polega na tym, że nie musisz być w branży, aby cieszyć się jej zawartością. To otworzyłoby głębszy poziom zrozumienia i uznania, ale nie jest to konieczne.
Wystarczy spojrzeć na jego projekt „Real Estate Fails”, na przykład. Pełna niedorzecznych architektonicznych i wnętrzarskich czkawek, udostępnia zdjęcia z niedorzecznej strony rynku mieszkaniowego, udowadniając, że niektórzy agenci nie mają wszystkiego pod kontrolą. Niezależnie od tego, czy dzieje się to z własnej winy, właścicieli, czy z powodu nieszczęśliwych okoliczności, istnieje wiele rzeczy, które mogą zniechęcić potencjalnych nabywców.
Instagram: @thebrokeagent
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…