
„The Broke Agent” to marka medialna, która tworzy rozrywkę dla profesjonalistów z branży nieruchomości. Ale piękno tego polega na tym, że nie musisz być w branży, aby cieszyć się jej zawartością. To otworzyłoby głębszy poziom zrozumienia i uznania, ale nie jest to konieczne.
Wystarczy spojrzeć na jego projekt „Real Estate Fails”, na przykład. Pełna niedorzecznych architektonicznych i wnętrzarskich czkawek, udostępnia zdjęcia z niedorzecznej strony rynku mieszkaniowego, udowadniając, że niektórzy agenci nie mają wszystkiego pod kontrolą. Niezależnie od tego, czy dzieje się to z własnej winy, właścicieli, czy z powodu nieszczęśliwych okoliczności, istnieje wiele rzeczy, które mogą zniechęcić potencjalnych nabywców.
Instagram: @thebrokeagent
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…