Tegoroczny dzień kobiet polegał na wzmacnianiu pozycji płci pięknej. Coraz więcej firm zdecydowało się, aby świętować ten dzień.
Creative Equals, organizacja mająca na celu wspieranie utalentowanych kobiet i promowanie różnorodności w branżach kreatywnych, postanowiła zastąpić ikoniczne loga marek ich kobiecymi odpowiednikami, aby podkreślić kwestie niezrównoważonego brandingu w mediach.
Loga organizacji uwzględniają firmy takie jak Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Bic. Creative Equals ma nadzieję, że rozwiąże problem nierówności płci, ponieważ według założyciela organizacji i dyrektora generalnego, Ali Hanana, 89,5% dyrektorów projektowych to mężczyźni, co może mieć wpływ na tożsamość marki.
W rozmowie z Dezeen, Ali Hanan stwierdził, że nie atakuje żadnej z tych marek osobiście, ale chcieli pokazać różne przykłady, aby ludzie świętowali Międzynarodowy Dzień Kobiet i myśleli o potrzebach przedstawicielek płci pięknej.
Nie jest to jedyny pomysł na Międzynarodowy Dzień Kobiet w tym roku. Byliśmy zaskoczeni kolekcją 17 nowych lalek Barbie, które przedstawiają inspirujące kobiety z całego świata.
Leigh Horwood jest fotografem zwierząt domowych z Brisbane w Australii i jest naprawdę szczęśliwy, że…
Woda, niezbędny element życia, od zawsze inspiruje fotografów, fascynując ich ciągłymi przemianami i urzekającymi właściwościami.
W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…
Błędy podczas gotowania zdarzają się każdemu, wystarczy potraktować takie przypadki z odrobiną humoru.
W wyniku przełomowego obrotu wydarzeń Alejandra Marisa Rodríguez, 60-letnia prawniczka i dziennikarka, przełamała stereotypy, stając…
AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…