Tegoroczny dzień kobiet polegał na wzmacnianiu pozycji płci pięknej. Coraz więcej firm zdecydowało się, aby świętować ten dzień.
Creative Equals, organizacja mająca na celu wspieranie utalentowanych kobiet i promowanie różnorodności w branżach kreatywnych, postanowiła zastąpić ikoniczne loga marek ich kobiecymi odpowiednikami, aby podkreślić kwestie niezrównoważonego brandingu w mediach.
Loga organizacji uwzględniają firmy takie jak Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Bic. Creative Equals ma nadzieję, że rozwiąże problem nierówności płci, ponieważ według założyciela organizacji i dyrektora generalnego, Ali Hanana, 89,5% dyrektorów projektowych to mężczyźni, co może mieć wpływ na tożsamość marki.
W rozmowie z Dezeen, Ali Hanan stwierdził, że nie atakuje żadnej z tych marek osobiście, ale chcieli pokazać różne przykłady, aby ludzie świętowali Międzynarodowy Dzień Kobiet i myśleli o potrzebach przedstawicielek płci pięknej.
Nie jest to jedyny pomysł na Międzynarodowy Dzień Kobiet w tym roku. Byliśmy zaskoczeni kolekcją 17 nowych lalek Barbie, które przedstawiają inspirujące kobiety z całego świata.
Kiedy Hailey Bieber ogłosiła, że jest w ciąży, komentarze pod jej postem na Instagramie szybko…
Jej wideo wywołało dużą reakcję komentatorów.
Dziś chcielibyśmy zaprosić was do zapoznania się z surrealistycznymi obrazami stworzonymi przez fińskiego fotografa Juuso…
Zdjęcia małych dzieci znajdują się prawdopodobnie w pierwszej trójce zwycięskich treści w Internecie, obok uroczych…
Artyści uliczni nie zawsze działają legalnie - mimo to niektórym z nich bardzo łatwo przebaczyć…
W małym brazylijskim miasteczku niezwykła para identycznych bliźniaków Elis i Eloá stała się inspirującym symbolem…