Tegoroczny dzień kobiet polegał na wzmacnianiu pozycji płci pięknej. Coraz więcej firm zdecydowało się, aby świętować ten dzień.
Creative Equals, organizacja mająca na celu wspieranie utalentowanych kobiet i promowanie różnorodności w branżach kreatywnych, postanowiła zastąpić ikoniczne loga marek ich kobiecymi odpowiednikami, aby podkreślić kwestie niezrównoważonego brandingu w mediach.
Loga organizacji uwzględniają firmy takie jak Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Bic. Creative Equals ma nadzieję, że rozwiąże problem nierówności płci, ponieważ według założyciela organizacji i dyrektora generalnego, Ali Hanana, 89,5% dyrektorów projektowych to mężczyźni, co może mieć wpływ na tożsamość marki.
W rozmowie z Dezeen, Ali Hanan stwierdził, że nie atakuje żadnej z tych marek osobiście, ale chcieli pokazać różne przykłady, aby ludzie świętowali Międzynarodowy Dzień Kobiet i myśleli o potrzebach przedstawicielek płci pięknej.
Nie jest to jedyny pomysł na Międzynarodowy Dzień Kobiet w tym roku. Byliśmy zaskoczeni kolekcją 17 nowych lalek Barbie, które przedstawiają inspirujące kobiety z całego świata.
Co roku w okresie świątecznym dzieci na całym świecie spieszą się, aby zrobić sobie zdjęcie…
Jeśli kiedykolwiek spacerowałeś po plaży i podniosłeś kawałek drewna dryftowego, wiesz, jak fascynujące może być…
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Na świecie jest 700 milionów kotów. Wszystkie są miękkimi kulkami futrzanymi. Ale dla niektórych kotków…
Wszyscy to słyszeliśmy: dobrym ludziom przytrafiają się złe rzeczy.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.