Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!
Na niedawnej gali 54-letniemu aktorowi Matthew McConaughey towarzyszyła rodzina.
Twoje usta nagle stają się suche, twoje serce zaczyna bić coraz szybciej, twoje ręce stają…
Enigmatyczny uśmiech Mony Lisy od wieków urzeka publiczność. Ale teraz pojawił się nowy pretendent, który…
Każdy ma inne spojrzenie na świat i dzisiaj chcielibyśmy zobaczyć, jak grafik Andrea Antoni interpretuje…
Wyobraź sobie świat, w którym superbohaterowie nie tylko ratują sytuację, ale także wywołują uśmiech na…
43-letnia Paris Hilton udostępniła niedawno kilka zdjęć w dość ryzykownych strojach.