Kategorie: Rozrywka

Agencja reklamowa zadrwiła z absurdalnych życzeń swojego klienta, realizując wszystkie jego zachcianki.

Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!

Pierwsza wersja reklamy:

Efekt przeróbek na życzenie klienta:

Ostateczna metamorfoza – marzenie firmy i koszmar designera:

Reklama
Share

Najnowsze

„Mieszkałam z modelką Victoria’s Secret – przypadkowo odkryłam jej mroczny sekret!”

Influencerka z TikToka, Taylor Paré, niedawno ujawniła trwający od dziesięciu lat sekret dotyczący byłej „koszmarnej…

1 godzinę temu

30 pięknych i realistycznych tortów brytyjskiego piekarza!

Najfajniejsze w pieczeniu ciast jest to, że są one nie tylko sztuką kulinarną, ale także…

2 godziny temu

30 zdjęć zwierząt, które są zabawne, aby umilić ci dzień!

Jeśli jesteś miłośnikiem zwierząt, wiesz, ile razy te stworzenia mogą podnieść nas na duchu, gdy…

21 godzin temu

Wygląd Nicole Kidman na Met Gali budzi niepokój!

Na niedawnej Met Gali Nicole Kidman zwróciła na siebie uwagę swoją elegancką czarno-białą sukienką z…

21 godzin temu

21 obciążających zdjęć, które pokazują, do czego może prowadzić leniwa praca!

Być może niektórym z nas to się nigdy nie zdarzyło, ale wpadanie na rzeczy, które…

21 godzin temu

Mężczyzna udaje martwego przez 321 dni i dostaje rolę w serialu!

Josh Nalley w niekonwencjonalny sposób wkroczył w intrygującą krainę Hollywood.

21 godzin temu