Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!
W świecie kolekcjonerskich zabawek niewielu artystów ukazuje tyle ciepła i osobowości, co Anna Turo Toy.
Zwycięzcy prestiżowego konkursu Istanbul Photo Awards 2025 zostali w końcu ogłoszeni, świętując wyjątkowe osiągnięcia w…
Po sfinalizowaniu rozwodu z Benem Affleckiem na początku 2025 roku Jennifer Lopez nie rezygnuje z…
Niespodzianka może w rzeczywistości spowodować zatrzymanie ludzkiego mózgu na jedną dwudziestą piątą sekundy.
Próba kobiety w ciąży, aby zająć lepsze miejsce w samolocie, wywołała szum na TikToku.
Co otrzymasz, gdy połączysz codzienne życie z kotami wielkości budynków? Czystą radość.