Kategorie: Rozrywka

Agencja reklamowa zadrwiła z absurdalnych życzeń swojego klienta, realizując wszystkie jego zachcianki.

Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!

Pierwsza wersja reklamy:

Efekt przeróbek na życzenie klienta:

Ostateczna metamorfoza – marzenie firmy i koszmar designera:

Reklama
Share

Najnowsze

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

7 godzin temu

Ludzie Uchwycili Pierwsze Święta Swoich Kotów – 50 Zdjęć, Które Rozpuszczą Ci Serce

Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…

8 godzin temu

Internauci dzielą się najzabawniejszymi szyldami, jakie widzieli

Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…

10 godzin temu

50 najbardziej rozczulających zdjęć przygarniętych zwierząt

To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…

11 godzin temu

21 szefów kuchni opowiada, co sprawiło, że na zawsze porzucili pracę w gastronomii

Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…

12 godzin temu

18 plakatów filmowych, które wyglądają podejrzanie podobnie

Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…

1 dzień temu