Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!
Kate Winslet i Leonardo DiCaprio tworzą fantastyczną parę na ekranie, a ich chemia w "Titanicu"…
Nie jest łatwo zrobić idealne ujęcie. Wiele elementów, takich jak światło i kompozycja, musi dopisać,…
Mężczyźni o umięśnionej sylwetce są z pewnością atrakcyjni, ale to mężczyźni z odrobiną „tatusiowego ciała”,…
Z przyjemnością zabierzemy cię w podróż do głębokich lasów Indii, gdzie fotograf przyrody Biju Pb…
Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…