Kategorie: Rozrywka

Amerykańska artystka zastępuje reklamowe billboardy fotografiami naruszonych przez nie widoków.

Coachella Valley, pustynna dolina południowej Kalifornii przepełniona mnóstwem zaburzających jej krajobraz billboardów, ma szansę przeżyć pierwszą od lat metamorfozę. Wszystko za sprawą festiwalu Desert X i działalności Jennifer Bolande. Artystka wizualna jest autorką projektu Visible Distance / Second Sight, celem którego jest zachęcenie nas do ponownego połączenia się z pięknem przyrody na przekór wszechobecnej komercji. Bolande posługuje się fotomanipulacją, przemieniając przydrożne reklamy w widoki oglądane dawniej przez przejezdnych, którzy nie mogą cieszyć się dziś pełnym zjawiskiem otaczającego ich krajobrazu. Zobacz, jak brutalnie pozbawiono dolinę jej pierwotnego uroku i jak wiele mogłaby zyskać, gdyby pozbawić ją szpecących billboardów.

Reklama
Share

Najnowsze

Surrealistyczne rzeźby autorstwa polskiego artysty!

Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…

4 godziny temu

19 dzieł sztuki na drewnie z technik mieszanych!

Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.

4 godziny temu

Młodzieńczy wygląd 57-letniej Nicole Kidman zachwyca ludzi podczas jej ostatniego występu!

Nicole Kidman emanowała elegancją i blaskiem, gdy we wtorek wieczorem uczestniczyła w gali GQ Men…

17 godzin temu

16 osób, które przyciągnęły dużo uwagi bez żadnego wysiłku!

Nasz mózg działa w taki sposób, że blokuje nieistotne informacje, a zamiast tego skupia się…

17 godzin temu

Chłopak Seleny Gomez pojawia się w artykule „Sexiest Man Alive”, wywołując kontrowersje!

Benny Blanco, nominowany do nagrody Grammy producent i chłopak Seleny Gomez, znalazł się w kultowym…

17 godzin temu

Ilustratorka bada absurd współczesnego życia za pomocą sprytnych i zabawnych dzieł sztuki!

Zawsze z radością odkrywamy nowych artystów i dzielimy się ich pracami z wami.

1 dzień temu