Kategorie: Rozrywka

Amerykańska artystka zastępuje reklamowe billboardy fotografiami naruszonych przez nie widoków.

Coachella Valley, pustynna dolina południowej Kalifornii przepełniona mnóstwem zaburzających jej krajobraz billboardów, ma szansę przeżyć pierwszą od lat metamorfozę. Wszystko za sprawą festiwalu Desert X i działalności Jennifer Bolande. Artystka wizualna jest autorką projektu Visible Distance / Second Sight, celem którego jest zachęcenie nas do ponownego połączenia się z pięknem przyrody na przekór wszechobecnej komercji. Bolande posługuje się fotomanipulacją, przemieniając przydrożne reklamy w widoki oglądane dawniej przez przejezdnych, którzy nie mogą cieszyć się dziś pełnym zjawiskiem otaczającego ich krajobrazu. Zobacz, jak brutalnie pozbawiono dolinę jej pierwotnego uroku i jak wiele mogłaby zyskać, gdyby pozbawić ją szpecących billboardów.

Reklama
Share

Najnowsze

Lizzo chwali się ogromną przemianą, ale fani są zaniepokojeni!

Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że ​​internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…

6 godzin temu

15 pomysłów na prezent dla miłośników zwierząt!

Mamy nadzieję, że znajdziesz idealne prezenty dla siebie i swoich przyjaciół na naszej liście.

6 godzin temu

„Co się z nim stało?!” – Tom Cruise wygląda zupełnie inaczej!

Ostatni występ legendy Hollywood wywołał poruszenie wśród fanów — nie z powodu aktorstwa, ale z…

6 godzin temu

30 zdjęcia opuszczonych autobusów, które miały być używane w irlandzkim muzeum!

"Kilka lat temu miałem okazję znaleźć opuszczony cmentarz autobusów zagubiony w środku lasu." - opowiada…

24 godziny temu

30 ilustracji eksplorujących niszczycielski wpływ huraganu Helene!

Huragan Helene był niszczycielski dla wielu ludzi i wszyscy radzili sobie z nim inaczej.

24 godziny temu

20 zdjęć potwierdzających, że amatorzy nie powinni robić remontów!

Wiele dzisiejszych poradników remontowych przekonało nas, że remont w naszych domach lub mieszkaniach jest łatwą…

1 dzień temu