Coachella Valley, pustynna dolina południowej Kalifornii przepełniona mnóstwem zaburzających jej krajobraz billboardów, ma szansę przeżyć pierwszą od lat metamorfozę. Wszystko za sprawą festiwalu Desert X i działalności Jennifer Bolande. Artystka wizualna jest autorką projektu Visible Distance / Second Sight, celem którego jest zachęcenie nas do ponownego połączenia się z pięknem przyrody na przekór wszechobecnej komercji. Bolande posługuje się fotomanipulacją, przemieniając przydrożne reklamy w widoki oglądane dawniej przez przejezdnych, którzy nie mogą cieszyć się dziś pełnym zjawiskiem otaczającego ich krajobrazu. Zobacz, jak brutalnie pozbawiono dolinę jej pierwotnego uroku i jak wiele mogłaby zyskać, gdyby pozbawić ją szpecących billboardów.
Violeta Vasilevičiūtė-Pocienė naprawdę lubi szydełkować, a najczęściej szydełkuje zabawki.
Robin Yayla patrzy na słynne zabytki i codzienne miejsca i wyobraża je sobie inaczej.
Blue Ivy pozowała ze swoim tatą i siostrą, Rumi Carter, podczas Super Bowl LIX. Ich…
Słyszałeś kiedyś o pareidolii? To nie złudzenie, ale wizerunki doskonale znanych nam postaci!
Historia kobiety, która przeszła operację zmniejszenia piersi, przykuła uwagę Internetu, gdy podzieliła się nią na…
San Francisco to miasto, które rozwija się dzięki różnorodności — prawdziwa mozaika kultur, smaków i…