Coachella Valley, pustynna dolina południowej Kalifornii przepełniona mnóstwem zaburzających jej krajobraz billboardów, ma szansę przeżyć pierwszą od lat metamorfozę. Wszystko za sprawą festiwalu Desert X i działalności Jennifer Bolande. Artystka wizualna jest autorką projektu Visible Distance / Second Sight, celem którego jest zachęcenie nas do ponownego połączenia się z pięknem przyrody na przekór wszechobecnej komercji. Bolande posługuje się fotomanipulacją, przemieniając przydrożne reklamy w widoki oglądane dawniej przez przejezdnych, którzy nie mogą cieszyć się dziś pełnym zjawiskiem otaczającego ich krajobrazu. Zobacz, jak brutalnie pozbawiono dolinę jej pierwotnego uroku i jak wiele mogłaby zyskać, gdyby pozbawić ją szpecących billboardów.
W urzekającej dziedzinie fotografii ślubnej, gdzie emocje przeplatają się, a miłość zajmuje centralne miejsce, nagrody…
Na przestrzeni dziejów ludzie znajdowali różnorodne zastosowania ptasich piór, od ozdabiania kapeluszy i masek po…
Podczas niedawnego wydarzenia Keanu Reeves i jego dziewczyna zostali przyłapani razem, wyglądając na bardzo zakochanych.
Trudno uwierzyć, jak uporządkowany może wydawać się czasem nasz chaotyczny świat!
39-letnia kobieta związała węzeł małżeński ze swoim idealnym mężem, który okazuje się być szmacianą lalką.…
Wiadomo, że moda w taki czy inny sposób krzyżuje się ze sztuką. Godnym uwagi przykładem…