Coachella Valley, pustynna dolina południowej Kalifornii przepełniona mnóstwem zaburzających jej krajobraz billboardów, ma szansę przeżyć pierwszą od lat metamorfozę. Wszystko za sprawą festiwalu Desert X i działalności Jennifer Bolande. Artystka wizualna jest autorką projektu Visible Distance / Second Sight, celem którego jest zachęcenie nas do ponownego połączenia się z pięknem przyrody na przekór wszechobecnej komercji. Bolande posługuje się fotomanipulacją, przemieniając przydrożne reklamy w widoki oglądane dawniej przez przejezdnych, którzy nie mogą cieszyć się dziś pełnym zjawiskiem otaczającego ich krajobrazu. Zobacz, jak brutalnie pozbawiono dolinę jej pierwotnego uroku i jak wiele mogłaby zyskać, gdyby pozbawić ją szpecących billboardów.
Zrobienie sobie tatuażu może być ekscytujące, zwłaszcza jeśli jest to twój pierwszy tatuaż.
Grupa internetowa „Things For Ants” poświęcona jest wszystkim przykładom małych „normalnych” rzeczy, którymi internauci podzielili…
Zdjęcia są częścią naszego życia i przyjmujemy je, by uchwycić niezapomniane chwile na wieki. Jednak…
Podobno wszyscy mamy co najmniej 7 sobowtórów na świecie - i ci ludzie mogą żyć…
Czasami cały świat wydaje się być przeciwko nam, a wszystkie dni krzyczą, abyśmy się ukryli…
Dom jest sanktuarium, to miejsce na odpoczynek i regenerację sił. Modelujemy go więc i dekorujemy…