Kategorie: Rozrywka

Artysta cyfrowy na nowo wyobraża sobie słynne obrazy w kontekście technologii i mediów społecznościowych!

Najbardziej ikoniczne obrazy w historii wciąż niosą ważne przesłania poprzez sztukę dzisiejszych artystów. Włoski artysta cyfrowy, znany w mediach społecznościowych jako CRUDEOIL 2.0, nadał starym obrazom nowe życie jako satyrę społeczną. 24-letni artysta na nowo wyobraził sobie słynne klasyczne obrazy we współczesnym świecie, z naciskiem na technologię i media społecznościowe, aby wyśmiewać się z tego, co jest nie tak z naszym światem. CRUDEOIL 2.0 ma dyplom z projektowania mody, ale równolegle ze światem mody „podąża artystyczną ścieżką, używając do animacji obrazów programów takich jak Photoshop, Illustrator i After Effects”.

„Moje wyobrażenia narodziły się jako krytyka społeczeństwa, nasycona społecznymi, estetycznymi kanonami i pozorami. Ta koncepcja znajduje odzwierciedlenie w moich pracach, które traktują media społecznościowe jako nową religię i nowe wyznanie. Aby wyrazić swój zamiar, biorę dzieła z przeszłości i ponownie „kontekstualizuję” je do współczesności. W rzeczywistości w moich pracach głównym bohaterem jest smartfon, mój znak rozpoznawczy!”- powiedział artysta.

Instagram: @crudeoil2.0

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Reklama
Share
Tagi: sztuka

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

32 minuty temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

2 godziny temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

22 godziny temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

23 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

24 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu