CocaCola, Sprite, Fanta… znamy nasze ulubione napoje według ich smaku, ale jak by wyglądałyby, gdyby były bardziej… ludzkie? Może chcielibyśmy napić się z nimi drinka? Może byłyby tak nieznośne, że nie moglibyśmy z nimi wytrzymać? Na szczęście nie musimy już zgadywać. Urodzony w Korei kanadyjski artysta o pseudonimie Sillvi po mistrzowsku przekształcił niektóre z najpopularniejszych napojów gazowanych w postaci, które są tak wyraźne, że z łatwością mogą mieć własne programy.
„Pod względem artystycznym eksperymentowałem z różnymi tematami, które zachęcają do angażowania się w media społecznościowe.” – powiedział Sillvi. „Doszedłem do wniosku, że ludzie lepiej reagują na rzeczy, które już znają, na przykład wcześniej istniejące postacie, logo i tak dalej. Postanowiłem więc, że zmienię swoje słynne marki napojów bezalkoholowych, aby uczynić je jeszcze bardziej wyjątkowymi.”
„Każda z prac zajęła mi około dwóch godzin, a ponieważ mam ich 14, spędziłem około 28 godzin na tym projekcie.” – opowiada artysta, który poświęcił wiele uwagi każdej z ilustracji. „Rozwijając moje postacie, skupiałem się głównie na dwóch elementach: estetyce samego logo i smaku napoju. Wypiłem też kilka z nich, zanim narysowałem ich postacie.”
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Wszyscy to słyszeliśmy: dobrym ludziom przytrafiają się złe rzeczy.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…