Projektant pod pseudonimem De2s postanowił poświęcić swój czas podczas kwarantanny na przeprojektowanie popularnych logo. W interesujący sposób zmienia projekty, które prawdopodobnie wszyscy znamy. Wybrał Dunkin Donuts, Apple, FedEx i inne firmy z łatwo rozpoznawalnym logo. Nowe projekty są kreatywne, a niektóre zawierają nawet popularne postacie, takie jak Homer Simpson i Yoshi.
„Jako niezależny projektant szukałem sposobu na pozostanie kreatywnym w tych niepewnych czasach. Postanowiłem więc przeprojektować logo międzynarodowych firm, pamiętając, że marki te są rozpoznawalne przez każdego dzięki ich kolorom lub kształtom” – mówi projektant.
Uwielbiamy oglądać fascynujące sposoby, w jakie niektóre gwiazdy zmieniają się na przestrzeni lat. Oto kilka…
Lato się skończyło, a jesień jest już prawie tutaj w całej swojej przytulnej okazałości.
Mieszkający w Tajlandii fotograf Kuttiya Kanchanasopawong dzieli się najsłodszymi chwilami z najsłodszymi futrzanymi towarzyszami.
Mark Zuckerberg znów jest w centrum uwagi, tym razem odsłaniając ogromną rzeźbę swojej żony, Priscilli…
Dążenie do perfekcji często staje się barierą rozwoju. Niemniej jednak niektórzy ludzie są wystarczająco silni,…
Adriana Lima, uwielbiana brazylijska supermodelka, wywołała nowe rozmowy na temat swojego wyglądu. Powodem jest to,…