Projektant pod pseudonimem De2s postanowił poświęcić swój czas podczas kwarantanny na przeprojektowanie popularnych logo. W interesujący sposób zmienia projekty, które prawdopodobnie wszyscy znamy. Wybrał Dunkin Donuts, Apple, FedEx i inne firmy z łatwo rozpoznawalnym logo. Nowe projekty są kreatywne, a niektóre zawierają nawet popularne postacie, takie jak Homer Simpson i Yoshi.
„Jako niezależny projektant szukałem sposobu na pozostanie kreatywnym w tych niepewnych czasach. Postanowiłem więc przeprojektować logo międzynarodowych firm, pamiętając, że marki te są rozpoznawalne przez każdego dzięki ich kolorom lub kształtom” – mówi projektant.
Niektóre artystyczne umysły po prostu nie mogą znieść, by utrzymać w sobie swoją kreatywność. Wtedy…
Jak napisał kiedyś Dick Francis: „niektórzy rodzą się dziwni, niektórzy to osiągają, innym narzuca się…
Po prawie trzech dekadach małżeństwa, separacja Deborry-Lee Furness i Hugh Jackmana wprawiła wielu w szok.
Nasz świat jest naprawdę wyjątkowym miejscem, pełnym zapierających dech w piersiach widoków, niesamowitych ludzi, żywych…
Fleur Scholte pracująca pod nazwą "Nanuq Dog Photography" zajmuje się profesjonalną fotografią psów i podzieliła…
Szczerze współczujemy wszystkim bohaterom naszej kompilacji, którzy byli głodni i nie dostali tego, co chcieli.