
Projektant pod pseudonimem De2s postanowił poświęcić swój czas podczas kwarantanny na przeprojektowanie popularnych logo. W interesujący sposób zmienia projekty, które prawdopodobnie wszyscy znamy. Wybrał Dunkin Donuts, Apple, FedEx i inne firmy z łatwo rozpoznawalnym logo. Nowe projekty są kreatywne, a niektóre zawierają nawet popularne postacie, takie jak Homer Simpson i Yoshi.
„Jako niezależny projektant szukałem sposobu na pozostanie kreatywnym w tych niepewnych czasach. Postanowiłem więc przeprojektować logo międzynarodowych firm, pamiętając, że marki te są rozpoznawalne przez każdego dzięki ich kolorom lub kształtom” – mówi projektant.
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…