Nie ma wątpliwości, że logotyp jest wizytówką firmy; dlatego każdy element niektórych z najbardziej znanych i dobrze rozpoznawalnych logo jest starannie przemyślany, nawet jeśli może wydawać się banalny. Często kluczem jest prostota. Wybór odpowiedniej czcionki logo ma kluczowe znaczenie i w połączeniu z rozmiarem, kolorem i elementami graficznymi może pomóc Ci wyróżnić się w konkurencyjnym środowisku. Każda czcionka może przekazywać określoną osobowość i ton – dlatego szczególnie ważne jest, aby pasowała do czegoś, co doskonale odzwierciedla tożsamość marki. Niektóre marki używają dobrze znanych i sprawdzonych czcionek, takich jak Helvetica, Arial i Gotham, podczas gdy inne tworzą własne projekty, często oparte na klasycznych czcionkach lub inspirowane nimi. Włoski grafik, czy też guru od logo, Emanuele Abrate, prowadzi konto na Instagramie, w całości poświęcone logotypom. Mężczyzna pokazał, jakie czcionki wybrały niektóre z najpopularniejszych marek do ich reprezentowania.
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…