Nie ma wątpliwości, że logotyp jest wizytówką firmy; dlatego każdy element niektórych z najbardziej znanych i dobrze rozpoznawalnych logo jest starannie przemyślany, nawet jeśli może wydawać się banalny. Często kluczem jest prostota. Wybór odpowiedniej czcionki logo ma kluczowe znaczenie i w połączeniu z rozmiarem, kolorem i elementami graficznymi może pomóc Ci wyróżnić się w konkurencyjnym środowisku. Każda czcionka może przekazywać określoną osobowość i ton – dlatego szczególnie ważne jest, aby pasowała do czegoś, co doskonale odzwierciedla tożsamość marki. Niektóre marki używają dobrze znanych i sprawdzonych czcionek, takich jak Helvetica, Arial i Gotham, podczas gdy inne tworzą własne projekty, często oparte na klasycznych czcionkach lub inspirowane nimi. Włoski grafik, czy też guru od logo, Emanuele Abrate, prowadzi konto na Instagramie, w całości poświęcone logotypom. Mężczyzna pokazał, jakie czcionki wybrały niektóre z najpopularniejszych marek do ich reprezentowania.
Wakacje, urlop, czas wolny, to zdecydowanie zalety lata. Jednak wysokie temperatury potrafią dać w kość.…
W tym tygodniu w Nowym Jorku Elliot Page został uhonorowany jako jeden ze 100 uczestników…
Niektóre rzeczy zmieniają cię na zawsze.
W zgiełku codziennego życia łatwo przeoczyć małe, ale głębokie chwile, które dzieją się na świecie.
Większość ludzi prawdopodobnie zgodzi się, że uczucie dużej irytacji – często z powodu stosunkowo drobnych…
Myślę, że większość z nas słyszała o cyfrowym artyście i ilustratorze Alexie Pick. Najbardziej znany…