
Nie ma wątpliwości, że logotyp jest wizytówką firmy; dlatego każdy element niektórych z najbardziej znanych i dobrze rozpoznawalnych logo jest starannie przemyślany, nawet jeśli może wydawać się banalny. Często kluczem jest prostota. Wybór odpowiedniej czcionki logo ma kluczowe znaczenie i w połączeniu z rozmiarem, kolorem i elementami graficznymi może pomóc Ci wyróżnić się w konkurencyjnym środowisku. Każda czcionka może przekazywać określoną osobowość i ton – dlatego szczególnie ważne jest, aby pasowała do czegoś, co doskonale odzwierciedla tożsamość marki. Niektóre marki używają dobrze znanych i sprawdzonych czcionek, takich jak Helvetica, Arial i Gotham, podczas gdy inne tworzą własne projekty, często oparte na klasycznych czcionkach lub inspirowane nimi. Włoski grafik, czy też guru od logo, Emanuele Abrate, prowadzi konto na Instagramie, w całości poświęcone logotypom. Mężczyzna pokazał, jakie czcionki wybrały niektóre z najpopularniejszych marek do ich reprezentowania.
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…