Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, a ludzie przeszukują sklepy i Internet w poszukiwaniu idealnego…
Kiedy czujemy się przygnębieni, nasze ukochane zwierzaki zawsze są przy nas, aby poprawić nam nastrój…
Zwierzęta zawsze miały szczególny sposób wzbogacania naszego życia swoją bezwarunkową miłością. Niezależnie od tego, czy…
Sarah Jessica Parker zwróciła na siebie uwagę na Met Gali 2024 dzięki swojej przyciągającej wzrok…
Zażółcenie łez może mieć różne przyczyny, jednak należy pamiętać, że niekoniecznie oznacza to sytuację zagrażającą…
Wielu pracowników ceni sobie południową przerwę. Ale dla niektórych ta przerwa nie polega tylko na…