
Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…
To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…
Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…
Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…