Kategorie: Rozrywka

Artystyczna kampania reklamowa pasty do butów zachwyciła uczestników festiwalu w Cannes.

Tegoroczny festiwal reklamy w Cannes zakończył się spektakularnym sukcesem dla agencji Ogilvy z Chicago, nagrodzonej podczas eventu Brązowym i Złotym Lwem za kampanię reklamową marki Kiwi. „Portraits Completed” to seria prac ukazujących najsłynniejsze dzieła malarstwa z niecodziennej perspektywy – podczas wystawy doskonale znane postacie z portretów po raz pierwszy zaprezentowały nam swoje obuwie. Trzeba przyznać, że powstałe na rzecz kampanii obrazy, stworzone w stylu swoich pierwowzorów, prezentują się naprawdę przekonująco!

Pierre-Auguste Renoir, portret Jeanne Samary

Jan Vermeer, „Dziewczyna z perłą”

Vincent van Gogh, autoportret

Leonardo da Vinci, „Mona Lisa”

Rafael, autoportret

Paul Cézanne, autoportret

Henri Matisse, „Kobieta w kapeluszu”

Rembrandt, autoportret

Reklama
Share

Najnowsze

„Najfajniejsza rzecz, jaką widziałem”: 50 razy, gdy drewno zamieniło się w coś niesamowitego

Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…

9 godzin temu

33 ukryte smaczki w Ratatouille, które zauważyli tylko uważni widzowie

Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…

10 godzin temu

30 kotów pokazujących, jak trudno jest spać na drzewach

To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…

11 godzin temu

45 razy, gdy dekoracje świąteczne były tak pomysłowe, że aż zaimponowały Świętemu Mikołajowi

Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…

12 godzin temu

27 zdjęć psów przed i po adopcji, która odmieniła ich życie

Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…

13 godzin temu

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

1 dzień temu