Podczas gdy większość ludzi prawdopodobnie wciąż wyobraża sobie Barbie jako wysoką, białą lalkę o szczupłej sylwetce i jasnych blond włosach, nie jest już taka, jak kiedyś. Będąc jedną z najbardziej ukochanych zabawek od dziesięcioleci, lalka Barbie ewoluowała, aby odzwierciedlać nie tylko to, co widzą wokół siebie dzieci, ale także to, kim są. Aby podkreślić znaczenie różnorodności, Mattel radykalnie rozszerzył linię Fashionistas o lalki o różnych rozmiarach, kolorach i umiejętnościach.
Niedawno firma wprowadziła na rynek zupełnie nową lalkę z bielactwem nabytym. Po współpracy z dermatologami firma opracowała lalkę, która dokładnie przedstawia ten stan, który powoduje utratę koloru skóry w plamach. Aby jeszcze bardziej zwiększyć reprezentację różnych schorzeń, firma stworzyła również lalkę bez włosów.
Przez lata Mattel dodawał nowe, różnorodne lalki do swojej 5-letniej linii Fashionistas. Obecnie linia zawiera ogromną różnorodność 176 lalek. Firma oferuje teraz lalki w 9 różnych typach ciała, w tym krągłe, drobne i wysokie, 35 odcieniach skóry i 94 fryzurach. Mattel wie, jak ważne są włosy Barbie, więc teraz lalki mają 94 różne fryzury, takie jak włosy w tęczowym kolorze, afro, krótkie włosy i wiele innych.
Co jest jeszcze bardziej ekscytujące, Mattel po raz pierwszy wprowadził Kena z długimi włosami. W tej linii można również znaleźć lalki o różnych umiejętnościach. Niektóre Barbie mają teraz protetyczne kończyny i wózki inwalidzkie.
„Jesteśmy dumni, że Barbie jest najbardziej zróżnicowaną linią lalek na rynku, która wciąż ewoluuje, aby lepiej odzwierciedlać otaczające ją dziewczęta.” – powiedziała Lisa McKnight, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Barbie.
Instagram: @barbie
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…