Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś czasopisma, oglądałeś reklamy lub widziałeś plakat reklamowy w metrze, mogłeś poczuć ukłucie zazdrości. Zazdrość wynikającą z widoku wspaniałych modelek i celebrytów o ultra-gładkiej skórze i doskonałych ciałach.
Nie przejmuj się tymi reklamami. Otrzymują one ogromną pomoc od najlepszego przyjaciela, Photoshopa, który eliminuje trądzik, zmarszczki i tłuszcz. Cóż, firma modowa Boohoo zdecydowała, że zerwą ze starym modelem reklamowym i będą pokazywać realizm. Marka zamieściła zdjęcia modelek dumnie obnażających ich rozstępy, bez widocznych sztuczek z Photoshopa. Choć nie są pierwszą firmą, która wprowadziła kampanię „prawdziwych kobiet”, ludzie entuzjastycznie dzielili się uznaniem dzięki nowym postom i pozytywnym komentarzom.
W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…
W wyniku przełomowego obrotu wydarzeń Alejandra Marisa Rodríguez, 60-letnia prawniczka i dziennikarka, przełamała stereotypy, stając…
AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…
W świecie często postrzeganym przez pryzmat czerni i bieli, jest coś magicznego w dodawaniu odrobiny…
Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…
Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…