
Dobra książka i butelka wina to para tak doskonała jak kino i popcorn. Właśnie dlatego włoska winiarnia Matteo Correggia we współpracy z agencją projektową Reverse Innovation zrealizowały ideę Librottiglia – pomysłowego połączenia 375 ml wyśmienitego trunku z jednorazową porcją literatury. Każda butelka serii opatrzona jest etykietą zawierającą krótką historię, która doskonale współgra z przypisanym sobie smakiem wina. Opowieści są dostępne jedynie we włoskiej wersji językowej, lecz już w najbliższym czasie przewidziany jest także druk etykiet w języku angielskim.
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…