Kategorie: Rozrywka

Chciała być dziewczynką, odkąd skończyła 11 lat. Zaledwie 3 lata po terapii ujawnił się także jej ojciec.

Corey Maison już jako 11-latka wiedziała, że w głębi duszy czuje się dziewczynką, lecz od początku bała się ujawnić te przemyślenia przed swoimi rodzicami. Nie zdawała sobie wówczas sprawy z faktu, że jej matka, Erica, także próbowała od pewnego czasu dojść do porozumienia z własną płciowością. Minęły 4 lata, zanim chłopiec i kobieta przemienili się w zgrany duet ojca i córki. Wzajemne wsparcie pomogło im przełamać opory i pokonać wspólnie wszelkie trudności związane z terapią hormonalną. Corey i Eric wystąpili wspólnie w serii „Gender Revolution”, emitowanej przez National Geographic, stając się inspiracją dla wielu osób obawiających się konsekwencji odkrycia swojego wewnętrznego pragnienia. „Każde z nich wyruszyło w podróż w odwrotnym kierunku, lecz oboje mieli dokładnie ten sam cel.” – podsumowuje dziennikarka Katie Couric.

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

52 minuty temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

2 godziny temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

22 godziny temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

23 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

24 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu