Shiyang He, projektant agencji reklamowej Ogilvy’s Beijing, stworzył serię reklam, które w przerysowany sposób ukazują wpływ smartfonów na swoich właścicieli i ich relacje z otoczeniem. Trzy plakaty przedstawiają typowe sytuacje życia codziennego, w których metaforycznie powiększony smartfon przesłania użytkownikowi resztę otoczenia i uniemożliwia mu kontaktowanie się z innymi ludźmi. Shiyang martwi się coraz powszechniejszym występowaniem problemu uzależnienia od telefonu komórkowego i jest przekonany, że im więcej czasu spędzamy na kontaktowaniu się ze światem w sposób pośredni, tym większy będziemy mieć z problem z bezpośrednim kontaktem.
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…
Dla wielu osób zamienianie zapomnianych przedmiotów w coś wyjątkowego to coś więcej niż tylko hobby…
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…
Okres świąteczny w pełni. Być może dałeś swoim bliskim prezenty kilka miesięcy temu lub dodajesz…
Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…